voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mara en lotte reis - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mara en lotte reis - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Mara en lotte

25 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Dit keer een iets langer verhaaltje dan de vorige keer. Het is nu echt bijna zo ver. Woensdag in de middag vertrekken wij naar het vliegveld in Düsseldorf. Rond 21:00 uur in de avond vliegen we naar Dubai. Als we daar aankomen moeten we 3 uur wachten en dan vliegen we verder naar eindbestemming Bangkok. Daar komen wij in de avond rond 7 uur aan.
We hebben toch nog een hostel geboekt voor 2 nachten als we aankomen. Dit hebben we gedaan omdat wij dan vast heel moe zijn na de lange reis en geen zin hebben om een hostel te zoeken.

Wij gaan met de backpack rondtrekken in Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. We gaan in Hostels overnachten, maar als dat ons niet bevalt worden het toch hotels! :-)
We verwachten veel mooie dingen te gaan zien en meemaken.

We zijn nu nog bezig met de voorbereidingen voor de reis. Alles is al in huis. Het nadeel is alleen dat je een keuze moet gaan maken wat je thuis laat, want de hoeveelheid kleren die we mee willen nemen past allemaal niet in de tas :-(

Omdat wij 75 dagen lang van huis zijn, willen wij jullie toch nog een beetje op de hoogte houden hoe het met ons gaat. Lotte neemt haar laptop mee, en wifi heb je op veel plekken daar. Dus jullie kunnen wel af en toe een berichtje verwachten op deze site.

Greeeetzz (vanuit het nu nog koude kikkerlandje..)

Mara en Lotte.

ps: als je wil kan je je aanmelden voor de mailinglijst. Als wij een berichtje gepost hebben, krijg je automatisch een mail. Hier links vind je: 'Meld je aan voor de mailinglijst' waar je op kunt klikken.

• 26 Februari 2013 - 20:26

Lieke: